تو روحت

از آنجایی که این روزها دائم صحبت از «روح توافق ژنو» است تصمیم گرفتیم مصاحبه ای را با ایشان داشته باشیم تا مردم بیشتر با این روح ارجمند آشنا شوند. مصاحبه روشنگرانه ما را با روح توافق ژنو بخوانید.

 سلام. لطفا خودتان را معرفی کنید.
- با عرض سلام خدمت شما و خوانندگان محترم روزنامه قانون، بنده روح توافق ژنو هستم.

 در آغاز مصاحبه می‌خواهیم کمی‌از فعالیت‌هایتان در این روزها به ما بگویید.
- روزها که کار خاصی ندارم. معمولا در کاخ سفید توی هوا میچرخم و مواظبم کسی من را نقض نکند. کار من بیشتر شب‌هاست.

 شب‌ها؟
- بله. شب‌ها ملافه می‌اندازم روی سرم و می‌روم بالای سر تندروها، هوووهووو (دست‌هایش را در هوا تکان می‌دهد) اینطوری آنها را می‌ترسانم.

 خاطره ای هم از این فعالیت‌های شبانه دارید؟
  - خاطره که فراوان است. یک شب رفته بودم بالای سر یکی از این نئوکان‌های آمریکا، از خواب بیدارش کردم و گفتم سناتور! روح توافق ژنو را رعایت کن وگرنه می‌خورمت. با ترس از خواب بیدار شد و چند گلوله به سمت من شلیک کرد که به فضل الهی یکی پس از دیگری از بنده رد شدند و به دیوار اصابت کردند. به سناتور گفتم آینه آینه! بیچاره غش کرد.


 خاطره بد هم دارید؟
- (روح توافق ژنو به آسمان خیره می‌شود و چند بار پشت سر هم پلک می‌زند)

 آقا با شما هستم!
-‌هان؟ بله بله ... یک بار یک غلطی کردم و شبانه رفتم به حسین آقای شریعتمداری بگویم به روح توافق پایبند باش. چشمتان روز بد‌نبیند.

 نباید شب می‌رفتی.
- چه می‌دانستم؟ فکر می‌کردم خواب است. ملافه را انداختم روی سرم و آرام آرام رفتم بالای سرش و پتو را زدم کنار، ولی دیدم توی رختخواب نیست. نگو بر اساس اسناد و مدارکی که در اختیار داشت این روز را پیش بینی کرده بود و پشت در قایم شده بود. یهو پرید و از پشت ما را گرفت.

 اوه اوه ... تو مگه روح نیستی؟ چه جوری گرفت؟
- سوال بعدی لطفا.

 خب حالا چه جوری ولت کرد بری؟
- برای آزاد کردنم دو تا شرط گذاشت یک این که اعتراف کنم شخصی به نام محمد خاتمی‌هستم که در ازای دریافت مبلغی ناچیز از منابع غربی ماموریت دارم تا کیهان را وادار به سکوت کنم. دو این که سه بار پشت سر هم بگویم حاج حسین دوستت داریم.

 الان آقای عراقچی گفته اقدام امریکا مبنی بر قرار دادن شرکت‌ها و افراد ایرانی در لیست تحریم‌ها خلاف روح توافق ژنو است. چه نظری داری؟
- من فعلا نظری ندارم ولی از همه کشورها می‌خواهم که به روح اعتقاد داشته باشند.

 در پایان اگر حرفی، سخنی، چیزی دارید بفرمایید.
- حرف خاصی ندارم فقط گله دارم از بعضی افراد بی جنبه که وقتی «توافق ژنو» با آنها شوخی می‌کند در جواب می‌گویند تو روحت.

 تشکر از شما که وقت و روح خود را در اختیار ما قرار دادید.
- من از شما تشکر می‌کنم!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد