چرخ دنیا میچرخه ! چه با تو چه بی تو

تا چشم به هم میذارم زمان میگذره ! یک وبلاگ دیگه دارم که فکر می کنم چند ماه پیش یک پست گذاشتم توش که کار وبلاگ رو ادامه بدم یا نه؟ از اون پست 6 سال گذشته !

از سال 95 احساس میکنم زندگیم روی دور تند افتاده  !پلک میزنم سال میگذره. نفس میکشم ماه ها عوض میشن ! 

احساس میکنم آدمی که سال 92 این وبلاگ رو راه اندازی کرد رو دیگه نمیشناسم ! 

دقیقا 10 سال پیش درگیر پروسه مهاجرت شدم و هر دفعه به بن بستی خوردم به اسم مدرک تحصیلی ! چون من از دانشگاه انصراف داده بودم و درگیر بازار کار شده بودم و توی کار خودم موفق بودم احساس می کردم دیگه بهش نیازی ندارم. هر دفعه خواستم اقدام کنم به این مشکل خوردم. 

برنامه کانادا و فرانسه رو بی خیال شدم. آخرین تلاشم برای کانادا منجر به ریجکتی شد و بیخیال شدم اومدم ترکیه. 4 سال از اون روزای سخت مهاجرت که اینجا نوشتم گذشته.الان در حالی که منتظر تولد پسرمونیم ، همزمان منتظریم که ویزای کاری کشوری که با فکر هرچه بادا باد و اینام ریجکت میکنن ، صادر بشه و بچه مون رو بتونیم توی اروپا به دنیا بیاریم !

چرخ دنیا میچرخه ! چه با تو چه بی تو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد