از رنجی که این روزها میبرم....

چند روز پیش توی پست آخرم نوشتم که منتظر ویزام هستم . طبق قرارهایی که با شرکت گذاشته بودیم قرار شد از دوشنبه هفته آینده بصورت ریموت باهاشون شروع به همکاری کنم. دقیقا امروز هم روزی بود که قرار گذاشته بودم با شرکت فعلی صحبت کنم و کارم رو بصورت ریموت باهاشون ادامه بدم تا بعد از ویزا باهاشون قطع همکاری کنم و بریم کشور مقصد. اما امروز درخواست ویزام رد شد :| دلیل؟ به خاطر شرایط فعلی ایران نمی تونیم راستی آزمایی کنیم و بک گراند چک کنیم !

منم به شرکت ایمیل زدم که اینجوری شده و اینا زده به سرشون چون من چند ساله که ایران زندگی نمی کنم اصلا ! 

قرار بر این شد که فردا در خواست تجدید نظر رو پست کنن و باید منتظر دادگاه استیناف باشیم. 

این چرخ روزگار گاهی اصرار داره که از روی دهن من عبور کنه 

باید منتظر باشیم ببینیم نتیجه چی میشه. ولی احتمالا بچه اینجا به دنیا میاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد