پس از یک ماه....

سلام مجدد ، آیم بک :D از ماه پیش هیچی ننوشتم ! فک کن 
اول ماه همایش مدیران IT کیش رو رفتم جای همه که چه عرض کنم هنوز که هنوزه فکر می کنم جای خودمم اونجا خالیه  کمپ خیلی خوبی بود ! آب و هواش از کمپش بهتر بود و درو دافا از هواش بهتر تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید  کاش بیشتر بود :(

یه چیزه جالب که نظرمو جلب کرد سطح فرهنگ مردمش بود که واقعا بالاست ! فقط  یک نمونه در مورد رانندگیشون بگم کف کنید ! بوق نمی زنن wtf question mark sign smiley اول سوال بود برام که چجوری عمه همدیگه رو یاد می کنن؟ که بعد فهمیدم انقدر درست رانندگی می کنن که نیاز به بوق ندارن ! مورد بعدی که تفریح شده بود برام می پریدم وسط خیابون راننده ها از فاصله 200 متری فلاشر می زدنو وایمیستادن .

عکس العمل اولیه من : تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

عکس العمل ثانوبه من : تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

حتی مورد داشتیم راننده دنده عقب اومد منو ندید ! منم وایستادم تا بره تا منو دید پرید بیرونو کم مونده بود به پام بیوفته ، بازم من : تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

کلا در طول این ماه من : تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

البته در طول مسافرتم سیگار کشیدم cigar smoker emoticonچسبید جون داداش !


 بعدم که برگشتمو ادامه زندگی ! کلاس عمومی فرانسم می رم ، سطح زبانم A2-B1 شده در طول 3 ماه 

الانم نشستم رادیو CBC کانادا می گوشم ! اعتماد به نفس نیست که لامصب 
امروز استاد زبانم بهمون آینده ساده رو درس داد ، فکر کنم اوج زبان فرانسه همین باشه !
رسما به قد قد افتادیم هممونchicken run smiley . پروندمو عید می فرستم ایشالله اگه مشکلی پیش نیاد ! البته اگه شانس منه که کبک اعلام استقلال می کنه و بهار اسلامی اونجام می رسه و استاد رحیم پور ازغدی می شه جانشین فرمانده کل قوای کبک و خلاصه بدبخت میشیم دور هم!bird pooping smileyتازه آمریکا و انگلیس هم کبکو تحریم می کنند ! مموتی رو هم می فرستن اونجا که مناطق بکر اونجا رو از سفید به قهوه ای تغییر رنگ بده
تا ببینیم چی میشه ...

فعلا