گذر عمر

سلام 

بعد از چند ماه اومدم به وبلاگ سر بزنم ، مغزم سوت کشید ! من تیر سال پیش اینجا پست گذاشتم که می خوام استرالیا اقدام کنم ! 

شاید خنده دار باشه اما هنوزم می خوام برای استرالیا اقدام کنم :| 

امسال سال عجیبی بود ! یکی از دوستام اواخر اسفند 95 بهم گفت دوست دارم برم کانادا ! 
+ کی دوست نداره ؟

- کمکم می کنی؟

+ چرا فکر می کنی با دیپلم می تونی بری؟ فوق لیسانس هاش گیر کردن الان !

- کمکم می کنی؟

+ پولتو هدر می دی ! ولی باشه

کمکش کردم  ، براش مدرک تخصصی اوکی کردم، سابقه کار گرفتم و مدارکشو آپلود کردم ! تیر 96 گوشیم زنگ خورد 

- الو سلام خوبی ؟ (صدای نفس نفس همراه با جیغ و داد)

+ آره چیزی شده؟

- آره یه چیزی شده ! 

+ خدا بد نده ، چی شده؟!

- ویزای کانادام اومد 

+ :| :| :| :| :| :| :| :D

-گوشی دستته؟

+ :| :| :| :|

-خدا رو شکر :)) ولی الان بهت می گم 1 درصد هم فک نمیکردم بری !

+ تو هم اقدام کن 

- پیشنهاد خوبیه منم اقدام می کنم

اینو گفتمو شروع کردم !  نزدیک 10 میلیون هزینه شد و نتیجه 2 بار ریجکتی توی پروندم :| 

میگید مشکل کجاست؟! هیچکس نفهمید ! با مدارک واقعی و رزومه خیلی بهتر از دوستم ریجکت شدم ! اون هم دوبار :| :| :|

و اینگونه شد که مجدد به فکر استرالیا افتادم :|

فک کنم سال دیگه هم بیام بگم می خوام برم استرالیا :|