ذخیره !!!!

بعد از یک ماه و خرده ای مجددا اومدم اینجا!

عجب ماه عجیبی بود ! آشنایی با یک خانم ایرانی ساکن مونترال که می گفت می خواد کمکم کنه ! چن بار با خانواده رفتیم و اومدیم با این بنده خدا ، تمام حرفش این بود که اسکیل ورکر نرو ! بیا برات دانشجویی اقدام کنم برو ، دانشگاههاش رایگانه زود تر می ری خودمم هستم ! انقدر نشست تو گوشم خوند که گفتم دکوق ! نشستم یکم سرچ کردم دیدم هزینه های دانشگاههای فرانسه زبان کبک هم مثل دانشگاه های انگلیسی زبانه ! زرشــــــــــک من که خودم ubc پذیرش داشتم بخاطر هزینه هاش نرفتم ! حالا بیام فرانسوی زبان برم؟ اما خانواده گرام می گن برو ! منم شروع کردم به سرچ از این سایت به اون سایت ! نصف بیشترشون که ددلاینشون گذشته ، لاوال هم دیشب جواب ایمیلمو داد که ما ایمیل شما رو گرفتیم ولی چون متن شما انگلیسی بود با تمام احترام (و نژاد پرستی) اعلام می کنیم که این دانشگاه فرانسه زبانه و بیا برو تو فلان لینک برای دوره های فرانسه ! اگه هم بلدی فرانسه رو دوباره ایمیل بزن !!!! منم مجبور شدم دوباه میل بزنم و همچنان منتظر جوابشونم ! 

به امتحان tcf اسفند نمی رسم ! برای اردیبهشت ثبت نام کردم ! امیدوارم که نتیجه خوبی بگیرم ! یه دانشگاه پیدا کردم به اسم شر بروک (بخوانید شقبقوک ) با یه دانشگاه دیگه به اسم بیشاپ ! که هر دوشون توی یه شهر به اسم شربروک که با مونترال 150 کیلومتر فاصله دارن قرار دارن. شهر خوبیه خوشم اومد ازش ! نه مثل مونترال گرونه و نه مثل بقیه شهرهای اطراف کوچیک. این خانمه بدجوری برد منو تو فکر اما احتمال گرفتن ویزا با توجه به gre درخشانم تقریبا صفره 

نمی دونم اما سنگ مفت گنجشک با دلار امروز 2750 تومن هم گرون !  تلاشمو می کنم اما به محض دریافت مدرک tcf هم واسه اسکیل ورکر اقدام می کنم ! هر چه بادا باد ! خودمو انداختم تو مسیر باد هر جا بردم برد !!!