پایان بی پایان

سلام

بعد از 5 ماه دوباره اومدم پستهای خودمو خوندم ، جالبه که آخرین بار نوشتم می خوام برم فرانسه ، می خواستم اقدام هم بکنم اما با یورو 20 تومنی حتی نتونستم نزدیکش هم بشم !

پریروز با درخواست کاری یک شرکت به ترکیه مهاجرت کردم و در حال حاضر دومین روز کاری خودم رو توی این کشور می گذرونم

فعلا که بد نیست ! اما قسمت عجیبش اینجاست که دیروز 50 مرتبه می خواستم استعفا بدم و چمدونم رو بردارم و برگردم ایران!!!

دلتنگی بد چیزیه ، خانواده ، دوستان ،خونه ، حتی دلم برای گرمای رادیاتور اتاقم هم تنگ شده !

با اینکه 3 ساعت با خونه فاصله دارم اما دلم تنگه ! نمی دونم اگه کانادا یا استرالیا می رفتم چه بلایی سرم میومد ! یا فرانسه که اگه می رفتم هم بخاطر گرونی بلیطش نمی تونستم برگردم !

همه میگن رفتی دیدی نمی تونی برگرد ! اما نمی دونن که وقتی خداحافظی می کنی حق نداری برگردی ! حداقل به این زودی نه....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد