گند میزنیم !

نوشتنم نمیاد خوب !تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید انگار مجبورم کردن !
امروز استخدامی داشتیم ! 17 نفر درخواست دادن اما فقط 2 نفر اومدن ! یکی داغون بود یکی از سطح مورد نظر ما بالاتر!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

نصف روزم به مصاحبه با همین 2 نفر گذشت ! 

من نمی فهمم هنوز هستن آدمایی که با مسواک آشنا نیستن ! باید تو دانشگاه ها 2 واحد نظافت شخصی بذارن ! آدم حسابی میای مصاحبه یه آدامس بخور جون مادرت تا ملت تگری نزنن موقع حرف زدن باهات تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

امروز دوباره استاد گرامی زنگ زدن و فرمودن دورهمی دارن و کلاس کنسل ! این ماه اصلا خوب پیش نرفت زبانم ! از اول ماه فقط 3 جلسه تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید اما همین 3 جلسه هم انصافا کار کردم ! جلسه قبل نصف صفحه جمله نوشتمتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید، هرجا هم کلمه فرانسه کم می آوردم معادل انگلیسیشو می نوشتم تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید احساس می کنم دارم راه می افتم تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید وقتی خاطرات روزانه ات رو به فرانسه بنویسی یعنی راه افتادی ، مگه نه؟تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید (اعتماد به نفس نیست که لامصب)
کلا زندگی رو دایورت کردم رو یه قسمت ! 
 تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید کار نمی کنم ، اونجوری که می خوام زبان نمی خونم ، درسمو ادامه نمی دم ! به فکر آیندم نیستم ! با پارتنرجان (بخوانید دوست دختر) هم چند روزیه که عملا کات کردیم ! اما اسمشو نمیاریم فقط! چقدر هم زود قبول کرد ! اصلا معلوم نیس که اونجا کسی رو پیدا کرده نه؟تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

من که نفهمیدم !!!!! 

کلا در یک جمله دارم به زندگیم گند می زنم !!!!!تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد