خدایا ما را بفرما !

سلام :دی

داشتم پست های خودمو می خوندم دیدم چه بی ادبم سلام نمی کنم ! آخه آدم به خودش که سلام نمی کنه 
کلاس فرانسه امشبم کنسل شد ، استادم مسیج داد که کلاس کنسله منو می گی » banana with dreadlocks smileyhappy emoticonanimated dancing banana smiley

راستشو بگم نه حوصله درس خوندن داشتم نه جون نشستن . چند روزیه محل کارم شدیدا سرده چون پکیج واحد ما به مشکل خورده ، سر صبحی برای فرار از سرما رفتیم طبقه بالا بلکه قندیل نوک دماغم آب شه ! رفتن همانا و بلا نسبت شما خر حمالی همانا ! همکار واحد مالی شرکت که انگار 2 تا کارگر تازه نفس پیدا کرده گفت بیاین جوونا این میز منو جابجا کنید

عکس العمل اولیه من :|
عکس العمل ثانویه من :|
mechanic smiley
خلاصه که عین 2 تا کارگر روز مزد ازمون کار کشیدن امروز
کمرم درد می کنه بخاطرش فعلا massage therapist smiley

بعدشم که اومدیم پایین نشستم پای پروژه هام که داشت عقب می افتاد  سیستمم هم هی هنگ می کرد اعصابم بیشتر می ریخت بهم hitting computer emoticon

3 بار کار رو تکمیل کردم و نشون دادم به مدیر پروژه و 3 بار گفت نه ! suicide emoticon 

ای خدا ما را از هرچی مدیره دور بفرما ! bash head emoticonslapping emoticon


ماه دیگه یک همایش برای مدیران IT کشور برگزار می شه تو کیش، منم دعوت کردن running around emoticonمنم که اصلا مایل نیستم برم (جون خودم!)

تا ببینیم چی پیش میاد ! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد