Challenge Accepted !

تیر 95 شد ! چقدر زود می گذره زمان .

دقیقا 2 ماه دیگه می شه 2 سال که مدرک زبان فرانسم رو گرفتم و تقریبا هیچ استفاده ای ازش نکردم و منقضی میشه !

نه کانادا رفتم ، نه هیچکدوم از اهدافم محقق شد .

دوستام که بعد از من شروع کردن زبان رو دارن یکی یکی میرن و من هنوز نشستم

امروز چشمم افتاد به یک سایت در مورد استرالیا ، جالب بود تمام موارد مهاجرتش به من می خورد ، اما من از استرالیا متنفرم ! حتی فکرشم نمی کردم یه روز بخوام در موردش تحقیق کنم . دارم با اکراه می خونم در مورد کشورش ! خدای من اینا فرمونشون راسته ! هواشون گرمه ! قیمت هاشون مثله ایرانه ! بیمه 50 درصد رو پوشش می ده ! تفریحشون کاره ! اینا  خیلی حوصله سر برن ! 

ولی شاید سرزمین موعود باشه ! و فقط یه ایلتس 7 می خواد 

به قول فرانسویا دکوق !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد